luni, 31 martie 2008

Cele mai frumoase creiere

Cartea mea "Cele mai frumoase creiere" va apărea în curând la editura Cartea Românească. Nu știu exact data; probabil vor mai trece câteva luni. Ce să zic despre ea? Nu e o carte despre adevăruri, e despre satiră și stil. Am vrut să fac 3 voci cretine și credibile și le-am făcut. Mi-am băgat adânc picioarele în literatura românească actuală și a ieșit o carte. Tare mi-ar plăcea s-o și citească lumea. Dacă era după mine o puneam pe gratis pe net, dar pe la noi e nevoie de sprijinul (măcar moral) al unei edituri. Nu știu câți critici de carte ar descărca de pe net un text, l-ar printa și apoi l-ar degusta pe foi A4. Pe viitor o să mă gândesc serios la chestia asta.

Am început să mă promovez agresiv și, probabil, ușor exagerat, dar nu am altă soluție. Planurile editoriale din România sunt hilare dacă nu ești un nume de casă. Oana, soția mea, m-a ajutat cu site-ul, iar mie nu-mi rămâne decât să-mi fac publicitate în orice fel pot. Nu cunosc prea mulți oameni, astfel încât să dau telefoane în stânga și-n dreapta, așa ca vă rog să mă scuzați dacă par lipsit de modestie și bag enormități. Încerc să mă încadrez totuși în limitele bunului simț.

2 comentarii:

Teodora Paintings spunea...

Eu ti-am cumparat si citit cartea si mi-a placut foarte mult. Si eu public si am aceeasi problema cu promovarea. Incerc sa-mi fac reclama singura, ca se pare ca asta e singurul mod. O fi de prost gust, o fi lipsa de modestie, nu stiu, dar stiu ca sunt foarte multi oameni care ar vrea sa citesca cartile pe care le-am publicat si pur si simplu nu se gasesc in librarii.
Cea mai mare satisfactie a mea e ca am avut feed-back pozitiv de la oameni care n-au nicio treaba cu literatura si le-au placut cartile mele.
Multa bafta in continuare, o sa te mai citesc!

elfa spunea...

Si eu am citit aceasta carte.A ajuns la mine in mana dupa o vizita in camin din intamplare.Mi-a placut.